قدرت گیمرها را دست کم نگیرید
میا پلیزدر یک لایو استریم که تقریبا همزمان ۲۰ هزار نفر آن را تماشا میکردند، در کمتر از دو ساعت توانست بیشتر از ۴۰ میلیون تومان کمک برای نیازمندان جمعآوری کند.
جالب توجه است که این اولین لایو استریم میا محسوب میشد و همین قضیه باعث شد تا از همان دقایق ابتدایی آغاز برنامه، تعداد زیادی به صورت زنده او را دنبال کنند. هدف او در ابتدا جمعآوری ۲۰ میلیون تومان برای کمک به نیازمندان بود اما او کوروش توانستند بیشتر از ۲ برابر مبلغ درخواستی را در مدت زمانی کوتاه جمعآوری کنند.
در این میان بعضی از کاربران کمکهای قابل مشاهدهای مثل ۵ میلیون تومان، ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و ۱ میلیون به میا برای کمک به نیازمندان اهدا کردند؛ موضوعی که خبر از پتانسیل بالای یوتیوب برای تولیدکنندگان محتوا به زبان فارسی و به طور خاصتر استریمرها و بلاگرهای حوزه گیم میدهد.
جالب توجه است که میا و کوروش در این لایو استریم به جز خواندن کامنتهای کاربران، نواختن آهنگ توسط کوروش و بازی مجازات کار دیگری انجام ندادند. این موضوع از آنجایی قابل توجه است که بسیاری از سلبریتیهای ایسنتاگرامیسعی میکنند با دست گذاشتن روی محتوای جنسی یا خط قرمزهای موجود به تعداد کاربران بالا برسند.
این میزان کمک بالا نشان میدهد که سلبریتیهای حوزه گیم میتوانند در متحد کردن کاربران فضای مجازی و تاثیرگذاری روی آنها، در حد و اندازههای ستارههای شناخته شده دنیای سینما و تلویزیون ظاهر شوند، مخصوصا اگر محتوای تولیدی از سمت آنها دارای استانداردهای لازم باشد. در انتها باید گفت که میا قصد دارد از روند اهدای کمکها نیز ویدیویی تهیه کند که هنگام رخ دادن این اتفاق آن را در ویجیاتو با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.